torstai 12. syyskuuta 2013

Citroenin ylimaalaus

Niin kun kuvassa näkyykin työt on aloitettu lommojen kittauksella, kun olin kitannu kaikki lommot mitä löysin ja olin siirtymäs seuraavan vaiheen,löysin vie lisää lommoja ja tuntui ettei ne lopu ikinä.. niitä oli aika paljon, konepelti oli täynnä kiveniskemiä, käytin niihin 1K kittiä. Etu-ja takapuskuri olivat ihan naarmuilla, yritin hiomalla saada naarmut pois näkyviltä mutta ei oikein onnistunut ja jouduin nekin kittaan. 


Lommot kitattu, naarmut hiottu ja hiomavärit ruiskutettu ja koko auto hiottuna. 
Auton kesin rasvanpesuaineel ainaki kolme kertaa ettei vaan jäis mitään silikoonia tai muuta vastaava maalattavaan pintaan ja suojasin pinnat mitkä ei maalata. Sitten auto kammion ja puhdistin vie tahmeliinalla koko auton. Kuvassa olen ruiskuttanut pintavärit ja sitten alkoi harmittaan ku löysin lisää lommoja mitä en ollut huomannu silloin ku kittailin niitä mutta en voinut enää jälkikäteen lähteä korjaileen niitä, ku olin jo ruiskuttanut värit.
Katto täytyy lakkailla uudestaan koska huolimattomuuden takia katossa oli pirusti roskia mikä ei ihan kiilotamalla lähtenyt. Kannattaa aina puhdistaa haalarit ennen ku met ruiskutamaan!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti